درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیعانه کاشت مو

سلام.من مبلغ 5تومن به عنوان بیعانه به یک کلینیک کاشت مو دادم.جنگ شد و 20روز قبل از روز عمل تماس گرفتم که کنسل کنم.اما گفتندکه مبلغ 2تومن به عنوان حق کنسلی کسر میکنند.آیا میتونم شکایت کنم و تمام مبلغ رو بگیرم.؟

پاسخ ها

سلام بله مطالبه کنید

 

سلام بله

سلام
اگر شرط کتبی یا پیام معتبر درباره کسر حق کنسلی وجود نداشته باشد، کلینیک نمی تواند خودسرانه ۲ میلیون تومان کم کند. می توانید دادخواست استرداد وجه بدهید

 با سلام بله می‌توانید پس بگیرید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص