بزرگوار برای دریافت خسارت تأخیر تأدیه با توجه به گذشت زمان، باید دادخواست جداگانهای مطرح کنید که برای رعایت تشریفات قانونی آن حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
کاربر محترم خسارت تاخیر را باید مطالبه میکردید چنانچه در داد خواست لحاظ نکردید دعوی مستقل مطرح کننید
جهت خسارت، مطالبه حقوقی جدا نمایید
با سلام به صورت خودکار به حساب شما واریز نمیشود ضمناً در خصوص خسارات باید دادخواست خود را تماس بگیرید یا برای بنده ارسال بفرمایید در غیر این صورت باید مجدد دادخواست بدهید اگر مطالبه نشده باشد