سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه نیازی به داشتن شاهد نیست حتی بدون داشتن شاهد نیز این سند قابلیت استناد دارد و قابل قبول است
سلام
بله ، البته به انضمام سوگند خود شما امکان اثبات با این تعداد شهود وجود دارد
سلام بر اساس قانون قرارداد صلح میبایست به صورت رسمی و در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم گردد حالا اگر قرارداد صلح عادی ، تنظیم شود متصالح میبایست با ارائه دلایل و مستندات و معرفی دو شاهد وقوع عقد صلح عادی و مالکیت خود را اثبات نماید
متصالح میبایست دادخواست حقوقی به طرفیت مصالح و در صورت فوت مصالح به طرفیت ورثه مصالح اقامه نماید و
کاربر گرامی.در رویه کنونی دادگاه ها ارزش شهادت بیش از اینکه به تعداد و جنسیت شهود باشد به قانع کننده بودن محتوای آن و هماهنگی اش با سایر نشانه های محلی بستگی دارد
یک مرد و دو زن
با سلام شهادت شهری مورد قبول است مانعی ندارد