درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نفقه

سلام من حدود سه سال است در دوران عقد دایم هستم ولی چهار ماه باهم بودیم والان مهریه را دادگاه تقسیط کرده وگزارش اصلاحی صادر شده ولی شوهرم که در خواست طلاق یک طرفه کرده بود ودر خواست گواهی عدم سازش گرفته و دادگاه به شرط پرداخت مهریه طلاق صادر کرده بود مهلت گواهی عدم سازش منقضی شده و دوباره در خواست صدور گواهی عدم سازش نموده و دادگاه احضاریه فرستاده من میتوانم در دادگاه در خواست نفقه را بیان کنم یانه

پاسخ ها

 شما باید هم اکنون درخواست نفقه داشته باشید 

میتوان دادخواست مطالبه نفقه بدهید

اگر مهلت تمام شده باشد نمی‌توان پیگیری کرد 

بله

با درود نفقه در اینجا خیر 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص