درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم حضور در دادگاه کیفری2

با سلام / در برج نه سال 1404 پس از جلسه بازپرسی و امضای قرار وجه التزام (ولی هیچ پولی پرداخت نکردیم و فقط امضا قرار بود) ، برای اواخر اردیبهشت ماه امسال (1405) جلسه جلب دادرسی صادر شد . پس از آن هم لایحه دفاعی مناسبی ارسال کردیم . آیا میتوان با توجه به اینکه پیامک حضور در دادگاه کیفری2 همان زمان (یعنی آخر برج 9 ، بعبارتی4/5 ماه پیش) برایمان ارسال شده بود و گذشت زمان و جنگ و ... میتوانیم به جلسه نرویم و مجددا زمان دیگری تعین شود یا این کار عواقب بدی میتواند داشته باشد؟؟ با تشکر

پاسخ ها

با سلام در دادگاه حاضر شوید از خود دفاع کنید 

سلام خیر  شما می‌بایست در مهلت مقرر در جلسه دادرسی حاضر شوید  و یا لایحه برای شعبه ارسال نمایید 

ملزم بحضورید، والا رای غیابی متصور است

با سلام خیر باید حاضر شوید یا وکیل بگیرید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص