درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - غرامت و جانبازی

سلام من سرباز فراجا هستم حین ماموریت اداری بودم که برف اومده بود پام پیچ خورد و مچ پام و استخوان نازک نی ساق پام شکست و الان پلاتین و پین داره و میخواستم ببینم غرامت و جانبازی بهم تعلق میگیره و این هم بگم صورتجلسه و ثبت در مرفوک منطقه هم دارم که حین ماموریت بودم و این اتفاق افتاده

پاسخ ها

سلام بنظر برای گرفتن غرامت میتوانید اقدام کنید

سلام  خیر جانبازی شامل شما نخواهد شد  با شرایطی امکان درخواست  غرامت وجود خواهد داشت 

 سلام اصولاً غرامت داده می‌شود اما باید موضوع را پیگیری کنید درخواست بدهید تا توسط مرجع مربوطه پیگیری شود 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص