درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - 477

باسلام 477 فرستادم تهران و بعد از مدیرکل و معاونت قوه قضاییه درخواستم اومد استان و و استان با من تماس گرفتند و بعد 2تا شماره نامه مختلف اومد با شماره نامه های مختلف و بعد پیام از دادگستری اومد برای ملاقات حضوری مدارکم تحویل دادم و مسول گفتند خواسته ات چیه و گفتم عدالت و بعد با مشخصاتم شماره در دبیرخانه گفتند 477 رد شده ولی ملاقات حضوری فرستادیم رفته تهران و گفتند از تهران فقط دستور ملاقات حصوری دادند و واین 477 1سال قبل از اینکه درخواست بفرستم تهران بوده و اون که دراستان رد شد2ماه پیام اومد و رد شد ولی برای تهران که فرستادم تاکنون پیام نیامد ود سامانه سامع کلان مینویسند دپاسخی که از دبیرخانه و مرجع مربوط به دست ما رسید درخواست 477 ردشده ودر خواست مشابه حضوری در حال بررسی است و دیروز یک پیام اومد 477 رد شده وبه دبیرخانه مراجعه کردم گفتند 477 شما ربطی به درخواست ملاقات حضوری تهران نداره و گفتند ملاقات حضوری فرستادیم رفته از وولا هواهشمندم بهم بگین....

پاسخ ها

سلام پرسش شما مفهوم نیست

سلام  با توجه به توضیحات شما  ، درخواست اعاده دادرسی و اعمال ماده  ۴۷۷  رد شده است  

با سلام به نظر می‌رسد موضوع شما موافقت نشده اما بهتر است بیشتر پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص