وضعیتت به این شکل است شما در حال حاضر ۱۵ سال سابقه سخت و زیانآور تایید شده داری و طبق قانون برای بازنشستگی در مشاغل سخت و زیانآور باید حداقل ۲۰ سال سابقه سخت داشته باشی بنابراین لازم است حدود ۵ سال دیگر در همان شغل سخت و زیانآور و بدون وقفه مؤثر کار کنی تا امکان بازنشستگی بدون شرط سنی برایت فراهم شود و در صورت حفظ شرایط کاری حدود سال ۱۴۱۰ میتوانی بازنشسته شوی رأی اداره کار که در آبان ۱۴۰۴ صادر شده تاریخ انقضای مشخصی ندارد و تا زمانی که در همان شغل سخت مشغول باشی و شغل سبکتر یا وقفه طولانی در بیمه نداشته باشی معتبر باقی میماند و میتوانی با همان رأی کسری سابقه سخت خودت را تکمیل کنی در مورد حقوق بازنشستگی مبنای محاسبه میانگین حقوق و مزایای مشمول بیمه دو سال آخر قبل از بازنشستگی است اما طبق قانون حقوق بازنشستگی نباید از حداقل حقوق مصوب همان سال کمتر باشد بنابراین اگر میانگین دو سال آخر تو ۱۳ میلیون تومان باشد ولی حداقل حقوق مصوب سال بازنشستگی حدود ۱۷ میلیون تومان یا هر رقم بالاتر باشد تأمین اجتماعی موظف است حداقل حقوق مصوب را به تو پرداخت کند و حقوقت کمتر از حداقل نخواهد بود.
سلام با توجه به توضیحات شما فعلا امکان درخواست بازنشستگی برای شما وجود نخواهد داشت
با توجه به توضیحات امکان بازنشستگی نیست