با درود.
این موضوع در اینجا اهمیت حقوقی نداره ، اگر این را هم ننوشته بود فرقی نمی کرد.
همین که ایشان دادخواست داده یعنی خواسته جهیزیه اش را برداره ببره.
دادگاه به اسناد و فاکتورها و شهادت شهود رسیدگی میکنه.
سلام جهیزیه زوجه باید مسترد گردد اگر وسیله ای متعلق به شما است ولی زوجه مدعی مالکیت ان وسیله است شما میبایست با ارائه دلایل ، مالکیت خود را نسبت به وسائل اثبات نمایید
سلام در لایحه دفاعیه یا جلسه دادگاه میتوانید اعلام کنید هیچگاه از تحویل جهیزیه امتناع نکردهاید خواهان (همسر) قبلاً درخواست مشخصی برای تحویل نداده است همچنان آمادگی دارید جهیزیه موجود را تحویل دهید این کار معمولاً باعث میشود ادعای «امتناع» بیاثر شود.