با درود.
مبایعه نامه را اگر ندارید و وکالت سه ماهه دادید فعلا اقدامی ندارید.
اگر طی این مدت فک نشد اقدام کنید.
اگر خریدار نمایشگاه بوده وکالت به کارمند اونجا زدید احتمالا به زودی میفروشند و فک پلاک میکنند.
اگر هم شخص هست فعلا نگرانی نداره کار پیشگیرانه ای هم قابل انجام نیست مگر روی کد ملي ایشان اعلام کنید که ماشین را از فلان تاریخ خریدی طبق مبایعه نامه و وکالت که داری کلیه مسئولیتهای این خودرو با شما است هرچه زودتر تعویض پلاک کن چون به نام من هستش من طلبکار دارم و اگر توسط اشخاص ثالث و طلبکار و اینها توقیف شود باید ماه ها و شاید بیشتر خودت میدونی به دردسرش نمی ارزه زودتر برو فک ملاک کن.
سلام بله در پایان مدت وکالت ، شما می توانید دادخواست الزام به فک پلاک را مطرح نمایید
با سلام ابتدا برای ایشان یک اظهارنامه ارسال بکنید در آن بنویسید که تعویض پلاک کنید و الا برای شما تبعات دارد و بعد از آن از طریق پلیس راهور درخواست فک پلاک را فعلاً داشته باشید