درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فرزند همسرم داره زندگیمون خراب میکنه

من و همسرم 6سال ازدواج کردیم ، همسرم از زندگی گذشتش پسر 4ساله داشت که الان 9سالشه بخاطر دوقطبی بودن مادرش هذانت دادن به همسرم .و فقط اخر هفته ها 24ساعت مادرشو میبینه ،تو این 6سال تمام زحمات بچه مدرسه مریضی تربیت و...با من بود .من همسرم الان یک پسر بچه 2ساله داریم ،از وقتی پسرم بدنیا امده خانواده زن سابق همسرم کارهایه خطرناک و دروغگویی فضولی از خونه و تو روی من ایستادن یادش میدن و من دیگه خسته شدم ایا میتونم تویه دادگاه درخواسته خانه جدا از فرزند همسرم بده

پاسخ ها

شما می‌توانید دادخواست به خواسته الزام به تهیه منزل مستقل به طرفیت همسرتان از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.

سلام و عرض ادب
صرف ناراحتی از فرزند همسرتان معمولا باعث صدور حکم خانه جدا از او نمی شود، چون نگهداری فرزند حق و تکلیف پدر است. اما اگر حضور کودک برای شما یا فرزند دو ساله تان ضرر بدنی، مالی یا حیثیتی جدی ایجاد کرده یا رفتارها خطرناک و قابل اثبات است، می توانید دادخواست تعیین مسکن جداگانه یا الزام همسر به تامین امنیت خانواده بدهید

به نظر می‌رسد موضوع حقوقی نیست بهتر است که از مشاورین خانواده راهنمایی بگیرید

قبل از اقدام قانونی با مشاور خانواده مشورت نمایید

با سلام خیر فرزند ایشان است مسئولیتش با ایشان است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص