درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - درباره پرونده طلاق

باسلام وخسته نباشید.خواستم بدونم اگر تو پرونده طلاق ازسمت زن بوده وحکم طلاق جاری بشه ومردمتوجه جزئیات پرونده بشه واعتراض بزنه طبق ماده 474فکرکنم باشه لایحه ای تنظیم کنه برای دیوان ممکنه اعتراضش بجا باشه.تکلیف رای طلاق وصیغه طلاق جاری شده باشه میشه رای باطل شدن صیغه طلاقو صادر کنه.ممنون میشم جواب درخواستم بهم لطف کنید بگید

پاسخ ها

با درود.

صیغه طلاق امری قانونی یا بندی از قرارداد نیست که قابل ابطال و بعد قابل بازگشت باشد.

به هر دلیلی اگر با تشریفات شرعی جاری شود طلاق طلاق است و باید دوباره عقد جدیدی جاری کنند.

سلام خیر اگر حکم قطعی طلاق صادر و  صيغه طلاق جاری شده باشد امکان درخواست بطلان صيغه طلاق وجود نخواهد داشت مگر در موارد خاص و استثنایی 

با سلام خیر امکان ابطالان وجود ندارد اگر اجرا شده باشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص