درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - از کار افتادگی

سلام من 59سال سن دارم سه ماه که دیسک کمر عمل کردم کارگر ساختمانی هستم آیا می‌شود از کار افتاده شوم و بازنشسته شوم؟

پاسخ ها

سلام و احترام
صرف عمل دیسک کمر باعث از کار افتادگی نمی شود. باید پزشک معالج و سپس کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی تشخیص بدهد که توان کار شما به حد قانونی کاهش یافته است

سلام بله؛ مشروط بر اینکه وضعیت جسمیِ شما به تأئید کمیسیون پزشکی برسد.

از اداره مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنید لطفا رویه اداری است تا قضایی 

بسته بنظر شورای پزشکی ست

تشخیص از کار افتادگی به عهده کمسیون مربوطه است 

 با سلام بله می‌شود اما تایید آن در  گرو این است که کمیسیون پزشکی شما را معاینه کند و تایید کند پس می‌توانید درخواست بدهید تا به پزشکی قانونی ارجاع داده شوید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص