سلام و احترام
صرفا منتظر جواب انگشت نگاری نمانید. چون تصویر دوربین دارید، فیلم را به کلانتری و مرجع قضایی تحویل بدهید و درخواست شناسایی، احضار یا جلب سارق و پیگیری اموال مسروقه را مطرح کنید. ضابطان مکلف به حفظ آثار جرم، جمع آوری ادله و شناسایی متهم هستند.
سلام اگر شما سارق را شناسایی کرده اید بلافاصله ایشان را به دادسرا و اداره آگاهی معرفی نمایید تا تحقیقات اولیه انجام شود
با سلام بله در این خصوص باید صبر نمایید تا انشالله دزد پیدا شود اما بهتر است پرونده خود را نیز حضوراً پیگیری کنید در ضمن اگر خدای نکرده به کسی مظنون هستید نگران نباشید با آگاهی در میون بزارید