درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سابقه کاری

باسلام خدمت وکلای محترم بنده به مدت شش سال در جایگاه CNG با عنوان اپراتور مشغول به کار بوده که بعد از این مدت اخراج شده و بمدت 18ماه از بیمه بیکاری استفاده کردم و الان به مدت 13سال است که در داروخانه به عنوان تکنسین داروخانه مشغول به کار هستم آیا مدت 6سال سابقه کار در جایگاه CNG با سمت اپراتور جایگاه کار سخت و زیان آور برای بنده محاسبه میشود یا نه؟ و همچنین به مدت استفاده 18ماه از بیمه بیکاری برای بنده سابقه حساب می شود با نه؟

پاسخ ها

سلام
اپراتور جایگاه CNG به طور خودکار سخت و زیان آور محسوب نمی شود. باید درخواست بررسی شغل در کمیته مشاغل سخت و زیان آور بدهید و شرایط همان کارگاه و همان عنوان شغلی بررسی شود. اما مدت دریافت بیمه بیکاری، جزو سابقه بیمه برای بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت حساب می شود.

سلام باید نوع شغل شما در کمیته تعیین مشاغل سخت و زیان آور مورد بررسی قرار بگیرد 

 با سلام هر زمان که در شغلی فعالیت داشتید و جز مشاغل سخت هست سابق آن محاسبه  می‌شود مانعی ندارد  

سوالات مرتبط

وکلای متخصص