سلام و عرض ادب
اگر منظور طرح جدید ساماندهی نیروهای شرکتی باشد، طبق آخرین خبرهای منتشر شده، برای مدرک لیسانس و بالاتر، قرارداد کار معین مطرح شده و برای پایین تر از لیسانس، قرارداد کارگری؛ ولی تا وقتی آیین نامه و دستور اجرایی نهایی ابلاغ نشود، قطعی نیست. کم شدن حقوق هم اصولا نباید بدون مبنای قانونی و قراردادی باشد
سلام بله برای تبدیل وضعیت استخدامی شما باید شرایط را داشته باشید
خیر کم نخواهد شد
سلام داشتن مدرک لیسانس بهتنهایی باعث تبدیل وضعیت نمیشود اما میتواند یکی از شرایط لازم باشد تبدیل وضعیت معمولاً به این عوامل بستگی دارد وجود مجوز استخدام یا تبدیل وضعیت در دستگاه مربوطه داشتن پست سازمانی مصوب تأیید سازمان امور اداری و استخدامی در دستگاههای دولتی سابقه کار مرتبط نیاز دستگاه اگر دستگاه محل کار شما مشمول قوانین تبدیل وضعیت (مثل برخی طرحهای ایثارگران یا بخشنامههای خاص) باشد، ممکن است امکانپذیر باشد در غیر این صورت، صرفاً داشتن لیسانس تضمینی ایجاد نمیکند.