سلام و عرض ادب
اگر شخص را ربوده باشند، داخل خودرو نگه داشته باشند و به شدت مضروب کرده باشند، عنوان اصلی می تواند آدم ربایی مشدد باشد، چون ربایش با وسیله نقلیه و همراه با آسیب جسمی انجام شده است
سلام در صورت اثبات جرم ادم ربایی ، مجازات حبس سنگین و پرداخت دیه از بابت ضرب و جرح عمدی خواهد داشت
با سلام آدمربایی در صورت قطعیت مجازات سنگین و حبسی میتواند ۱۰ سال داشته باشد جراحات هم که جای خود دارد جدا از پرداخت دیه