درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف رانندگی بدون حضور پلیس

با سلام بنده با یک خودرو سواری در مسیر روستایی تصادف کردم که مقصر ایشان بود ولی به دلیل شرایط جنگی پلیس سر صحنه تصادف نیامد و هر چقدر زنگ زدیم کسی جوابگو نبود عکس تصادف رو دارم ولی الان طرف میگه برو هر کاری دلت میخواد بکن آیا من اگر شکایت کنم میتوانم حق خودمرو بگیرم؟

پاسخ ها

نیاز به کارشناسی افسر تصادفات وجود دارد

دادخواست تامین دلیل برای مشخص شدن مقصر ومیزان خسارت بدهید

سلام 

اگر حق با شما باشد بلی 

با سلام

می توانید شکایت کنید و درخواست ترسیم کروکی فرضی بدهید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص