درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گرفتن دیه دچار حادثه بعد از 9 سال

سلام من در تاریخ 1397/7/13 درحین کار از ارتفاع سکوت کردم واسیب مهره کمر شده ام ودو ماه زمین گیر در خانه شده ام و تو بیمارستان ماموران کلانتری گزارش نوشتن والان بعد 9سال باز درد شدید کمر شده ام وهنوز هم درهمان شرکت مشغول بکارم ایا حق شکایت دارم و دیه برایم تعلق میگیرد؟ باتشکر

پاسخ ها

برگه ها و اوراق پرونده باید دقیق و کامل رویت شود سپس می‌توانیم در این زمینه اظهارنظر نهایی داشته باشیم 

اگر سابقا نگرفته اید بله

با سلام

اگر مدارک کافی جهت اثبات ادعای خود دارید می توانید شکایت خود را پیگیری کنید.

با سلام با دلایل و مستندات شکایت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص