بزرگوار، توهین به لباس و درجات نظامی جرم است اما به دلیل گذشت بیش از یک سال احتمال شمول مرور زمان و رد شکایت وجود دارد و برای بررسی دقیق این موضوع حتماً با وکلای سایت مشورت نمایید.
سوالتان کمی گنگ است اما در حدود استنباط بنده بله میتوانید با استناد به پیامها یا ادله موجود از ایشان بابت توهین به نیروهای مسلح طبق ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی شکایت کیفری در دادسرای نظامی یا عمومی مطرح کنید هرچند گذشت بیش از یک سال ممکن است موجب مرور زمان شود و نیاز به بررسی دقیق دارد.
توهین به اشخاص عادی محسوب و مطابق ماده ۶۰۸ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی عمل میشود
با سلام امکان شکایت برای شما وجود دارد
سلام و وقت بخیر خ مت شما کاربر محترم سایت دادرهه خیر مدت زمان زیادی از این موضوع گذشته است و عملا شکایت کیفری در این مورد راهگشا نخواهد بود