درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کلاهبرداری

پول شاکی رو واریز کردم درصورتی که من از شاکی کلاهبرداری نکرده بودم و کسی دیگه از مدارک من سوء استفاده کرده والان دوباره ابلاغیه حضور در دادسرا برای من اومده چیکار کنم؟

پاسخ ها

سلان شما لایحه دفاعیه تنظیم و برای شعبه ارسال نمایید شما می‌بایست در مهلت مقرر در شعبه حاضر شوید و دفاعیات خود را ارائه نمایید 

در دادسرا حاضر شوید و توضیح دهید که پرداخت وجه از سوی شما برای رفع مشکل بوده نه اقرار به جرم و مدارک سوءاستفاده از هویت را ارائه کنید.  درخواست کنید تراکنش‌ها، IP‌ها، امضاها و مدارک توسط کارشناس بررسی شود تا مرتکب اصلی شناسایی و از شما رفع اتهام شود.

ملزم بحضورید

با سلام باید در این خصوص بررسی و حضور نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص