درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اعسار و مهریه

سلام وقتتون بخیر من اعسارم رو بعد از دادنامه ای ک بعد از دادگاه اول صادر شد ثبت کردم هنوز برام خبری از دادگاه اعسار نشده و برام پیام اجراییه اومده ینی اعسارم رد شده ؟ 10 زوز بهم وقت دادن مال معرفی کنم

پاسخ ها

کاربر محترم، صدور اجراییه به معنای رد اعسار نیست اما برای توقف عملیات اجرایی و جلوگیری از توقیف اموال، باید سریعاً پیگیر تعیین وقت رسیدگی به اعسار باشید و حتماً با وکلای سایت مشورت نمایید.

سلام خیر رد نشده 

اون صدور اجراییه قانونیه

رد اعسار در ابلاغ به شما اعلام میشود

با سلام اگر رد شود مهلت تجدید نظرخواهی دارید خیر حتماً پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص