درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ازدواج مجدد بعد فوت همسر

من شوهرم فوت شده خونه ای که داخلش زندگی می کنیم و خود شوهر خدابیامرزم ساخته و از اونجایی که خودم هم شاغل هستم با هم کلی هزینه کردیم اما سند به اسم برادر شوهرم بود بعد از فوت همسرم برادرشوهرم خونه رو به اسم دوتا بچه هام سند زد و من با نامه دادگاه قیم بچه هام هستم اگه من ازدواج کنم خانواده شوهرم می تونن ما رو از خونه بیرون کنن؟

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند مالکین اری می‌توانند اقدام کنند 

باسلام مالکین فقط میتوانن