درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از اپتومتریست

سلام من از اوپتومتریست بیمارستان .. شکایت دارم ایشوت بدون اینکه نمره چشم منو معاینه کنه وبا توجه به سنم که بالای 40 سالم نمره چشمم زد نزدیک بین 1/5 ومتاسفانه متن سفارش دادم حالا که عینک میزنم متوجه شدم سرم گیج میره وسر درد میگیرم رفتم پیش اوپتومتریست دیگه متوجه شدم نزدیک بینم 0/75ودوربینم 0/5است حالا چکار کنم ی راهکار برام بزارید خیلی ناراحتم

پاسخ ها

سلام اپتومتریست‌ها زیر نظر سازمان نظام پزشکی فعالیت می‌کنند و این سازمان، متخصص در رسیدگی به تخلفات پزشکی و خطاهای حرفه‌ای مانند تجویز اشتباه است.

تکراری

سوالات مرتبط

شکایت از اپتومتریست
سلام من از اوپتومتریست بیمارستان .. شکایت دارم ایشوت بدون اینکه نمره چشم منو معاینه کنه وبا توجه به سنم که بالای 40 سالم نمره چشمم زد نزدیک بین 1/5 ومتاسفانه متن سفارش دادم حالا که عینک میزنم متوجه شد...