مطالبه وجه بزنید
باید دادخواستی با عنوان «مطالبه اجرتالمثل ایام کارکرد» به طرفیت کارفرما در دادگاه محل وقوع ملک ثبت کنید و برای اثبات ادعای خود به «شهادت شهود» (کارگران، همسایگان یا کسانی که در جلسه تسویه حساب شفاهی حضور داشتند) و «ارجاع به کارشناس رسمی دادگستری» استناد نمایید. کارشناس با بازدید از سازه (حتی اگر تکمیل شده باشد، اسکلت و سقف قابل بررسی است) میزان کار شما را تأیید و ارزش ریالی آن را تعیین میکند که دادگاه بر همان اساس همراه با خسارت تأخیر تأدیه (نرخ تورم ۶ سال اخیر) حکم به پرداخت صادر خواهد کرد.
دادخواست مطالبه وجه بدین و قرارداد رو هم پیوست بکنین
میتوانید با دادخواست وی را ملزم به پرداخت حقوق و مطالبات خودنمایید
با سلام شما میتوانید طبق نظر کارشناس دستمزد خودتان را مطالبه کنید و اگر قرارداد دارید طبق قرارداد میتوانید دستمزد خودتان را مطالبه توجه داشته باشید که بعد از ۶ سال ممکن است دادگاه ادعای شما را نپذیرد.
سلام داذخواست مطالبه وجه دهید
باسلام
دادخواست اثبات رابطه قرارداد شفاهی مبنی بر پیمانکاری ... و مطالبه اجرت توافق شده مطرح کنید