با موتور کاربراتشده، اگر فابریک انژکتور بوده، تعویض پلاک معمولاً انجام نمیشه. اگر قصد فروش یا انتقال داری، حتماً قبلش به حالت استاندارد برش گردون.
پاسخِ به این پرسش منفی میباشد. تعویض پلاک(انتقال سند) برای خودرویی که از انژکتور به کاربراتور تبدیل شده باشد، غیرممکن هست و برگه معاینه فنی دریافت نخواهد کرد.