درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سند

سلام من ازدواج مجدد دارم از همسر قبلیم یک بچه دارم و الان از همسردومم دوتا همسرم میخاد خانه ب نامم بزنه چه کنیم که بعد فوت من به بچه اولم نرسه

پاسخ ها

با درود متنی تخصصی تنظیم گردد تحت نظارت یک وکیل مبرز دادگستری 

سلام پیشنهاد بر این می‌باشد که خانه‌ی مذکور را به شکل عقد صلح عمری به نام دو فرزند آخری بفرمائید تا بدین سبب و موجب، بعد از فوت شما، خانه به بچه اول شما نرسد.