سلام، نگران نباشید؛ با توجه به اینکه پلیس طرف مقابل را مقصر تشخیص داده، مسیر قانونی شما از طریق شورای حل اختلاف به نتیجه میرسد و پس از صدور رأی قطعی، حتی بدون حضور و امضای مقصر میتوانید خسارت را از بیمه او دریافت کنید. تمامی هزینههای دادرسی و کارشناسی که اکنون پرداخت میکنید را در متن دادخواست خود بهعنوان «تأمین دلیل و خسارات دادرسی» مطالبه کنید تا دادگاه مقصر را ملزم به بازپرداخت آنها به شما کند. با توجه به اینکه خسارت در حد سپر کوئیک است، پرونده با سرعت بیشتری در شورا رسیدگی میشود و مدارکی که از طرف مقابل دارید برای پیشبرد پرونده کاملاً کافی خواهد بود.
بله روند قانونی همین هست