روز ابلاغ و اقدام باضافه بیست روز
سلام دادنامهای که در تاریخ ۱۴۰۴٫۰۸٫۲۷ در سامانه ابلاغ درج شده است، آخرین روز برای تجدیدنظرخواهی تاریخ ۱۴۰۴٫۰۹٫۱۸ میباشد. فلذا تاریخ ۱۴۰۴٫۰۹٫۱۹ خارج از موعد هست.
با درود روز ابلاغ و اقدام محاسبه نمیگردد و باید دید روز اقدام تعطیل رسمی بوده است یا خیر
سلام خیر تجدیدنظرخواهی خارج از موعد بوده است
با توجه به اینکه مهلت تجدیدنظرخواهی برای اشخاص مقیم ایران ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ است، با احتساب ۲۷ آبان به عنوان روز ابلاغ و طبق قواعد احتساب مواعد قانونی که روز ابلاغ و روز اقدام (۱۹ آذر) محاسبه نمیشوند، آخرین مهلت شما ۱۸ آذر بوده است. بنابراین ثبت اعتراض در تاریخ ۱۹ آذر خارج از مهلت قانونی محسوب میشود، مگر اینکه روز آخر مصادف با تعطیل رسمی بوده باشد که در این صورت مهلت تا پایان اولین روز کاری بعد تمدید میگردد. برای اطمینان دقیقتر، پیشنهاد میشود وضعیت تعطیلات رسمی یا وجود عذر موجه قانونی را جهت ارائه به دادگاه بررسی نمایید.