سلام و عرض ادب
اگر قطع همکاری شما با صدور حکم و قطع رابطه استخدامی انجام شده باشد، بازگشت به کار معمولا به عنوان به کارگيری مجدد تلقی می شود و علاوه بر موافقت دستگاه، نياز به رعايت ضوابط استخدامی و تامين اعتبار دارد و نظر واحدهای ذی ربط درون سازمانی تعيين کننده است اما اگر قطع همکاری شما هنوز قطعی و نهايی نشده باشد و عملا رابطه استخدامی خاتمه پيدا نکرده باشد، ممکن است موضوع در حد اصلاح وضعيت اداری و اعاده به وضع سابق داخل همان دستگاه قابل پيگيری باشد