با سلام ، وقت بخیر - به لحاظ قانونی به سن رسیدید که مستقلا زندگی کنید و خانواده هم نمیتوانند به اجبار شما رو برگردانند.
سلام شما به سن قانونی رسیدهاید و خانوادهتان نمیتوانند که به شکل قانونی، شما را به خانه و خانواده برگردانند. لیکن جدا شدن از خانه، خطرات زیادی مثل معیشت و اقتصاد در پِی دارد و به این موارد، خوب فکر کنید.
شما از نظر قانون بالغ و رشیده محسوب می شود و این حق را دارید که مستقل از خانواده زندگی کنید و هیچ کس حق ممانعت و ایجاد مزاحمت برای شما را ندارد
منع قانونی جهت مستقل شدن شما نیست
با سلام با این شرایط ممکن است اعلام مفقودی کنند و از طریق مراجع انتظامی موضوع را پیگیری کنند ولی اگر بخواهید میتوانید مستقل در هر جای دنیا که بخواهید زندگی کنید بهتر است اینگونه موارد را دوستان حل و فصل کنید