باید مدارک پزشکی و درخواست خودرا به تامین اجتماعی دهید تا در کمیسیون مربوطه تصمیم گیری شود
سلام این امکان برای شما فراهم میباشد که این موضوع را از طریق سازمان ذیربط و ذیصلاح به نحو حضوری پیگیری و دنبال بنمایید تا بدین سبب به نتیجه دست پیدا کنید.
کارفرما باید شما را به تامین اجتماعی جهت شرکت در کمیسیون پزشکی و از کارافتادگی کلی معرفی کند اگر نکرد خودت برو تامین اجتماعی
بادرود باید به تایید کمیسیون مربوطه برسد