سلام شم میتونین با استناد به قرارداد حق العمل کاری و مدارک پرداخت ارز و مکاتبات با شرکت دعوای حقوقی برای مطالبه خسارت ناشی از تاخیر و تفاوت قیمت به دادگاه حقوقی مطرح کنین چون شرکت موظف بوده خودرو رو در زمان مقرر و با قیمت توافقی تحویل بده ارائه مستندات مثل رسید پرداخت قرارداد و پیامکها ضروریه میتونین درخواست جبران مابهالتفاوت قیمت و ضرر ناشی از تاخیر و حتی سود احتمالی از فروش ارزانتر به دیگر مشتریان بدین اگهه شرکت پاسخ نده یا مدارک جعلی ارائه کنه میتونین همزمان شکایت کیفری بابت سوء استفاده و کلاهبردای مطرح کنین تمام مکاتبات ایمیلها و پیامکها را چاپ و ضمیمه کنین تا پرونده قوی باشه و امکان دفاع موثر داشته باشین اقدام سریع باعث میشه شرکت نتونه از زمان طولانی سوءاستفاده کنه و حق شم ضایع نشه
سلام طبق مفاد و شروط مندرج در قرارداد طرفین میبایست به تعهدات خود عمل نمایند