مشاوره حقوقی رایگان - اداری

با سلام من کارمند رسمی اداره.... هستم در سال 99 تا 1400 رئیس اداره بودم از سال 1400 بدون هیچ تخلفی و هیچ اطلاعی و عدم رضایتی ابلاغ منو به شهرستان اطراف مرکز استان زدند و حدود 4 سال است که رفت و امد می کنم. چندین بار نامه هم زدم جهت برگشت یا هزینه ایاب و ذهاب. ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفت. اگر امکان داره منو راهنمایی کنید که چه مسیر و روندی رو باید در جهت این امر اقدام کنم با تشکر

پاسخ ها:


سازمان مربوط پیگیری کنید

12:24:09   1404/8/10

سلام بر اساس آیین‌نامه و بخشنامه‌‌ی سازمان مربوط، تصمیم‌گیری شکل می‌گیرد. همچنین شما نیز بایست درخواستِ خود را به شکل مکتوب ارائه بفرمائید تا بررسی بشود.

12:57:15   1404/8/10

سوالات مرتبط

اختصاص ندادن سرویس رفت و آمد برای کارکنان آموزش و پرورش
سلام. کارمند رسمی آموزش و پرورش یکی از شهرستانهای تهران هستم. سالهای گذشته برای معلمان چند اتوبوس از تهران برای رساندن همکاران تهیه شده بود. اما امسال با تغییر کادر اداره آموزش و پرورش این منطقه، سروی...
دریافت ایاب ذهاب یا انتقال به شهر محل زندگی
کارمند اداره هستم که در سال 94 با شرط بومی بودن در شهرستان محل زندگی خود استخدام شدم بعد از گذشت 10 ماه با درخواست سازمان به شهر دیگری منتقلم کردند و درحال حاضر مدت 6 سال است بدون دریافت ایاب و ذهاب د...
هزینه ایاب و ذهاب
سلام . کارمند رسمی اداره هستم و هر روز از یک شهر به شهر دیگری با پیمودن مسافت حدود 40 کیلومتر رفت و 40 کیلومتر برگشت به محل کار میرم . درخواست هزینه ایاب و ذهاب از اداره کردم ،جواب دادند زیر 50 کیلومت...
درخواست خسارت از آموزش و پرورش
درود بنده در ازمون استخدامی آموزش و پرورش سازمان سنجش برای یزد شرکت کردم و قبول شدم اما اداره من را در یکی از روستاهای توابع یزد حکم استخدامی زد و بعد از 6 سال توانستم انتقالی بگیرم الان میخواهم برای...
عدم پرداخت هزینه ایاب و ذهاب در فیش حقوقی
چندماه قبل ارتقاء درجه داشتم و تعهد دادم که تا 3سال به شهرهای دیگه استان برم.سازمان حکم زده برای خدمت به شهرستان دیگه برم و رفت و آمد میکنم،الان که درخواست برقراری هزینه ایاب و ذهاب کردم،میگن چون تعه...