سلام. بله انجام آزمایشات کارت سلامت رانندگان اجباری است. آزمایش خون معمولا برای تشخیص مواد مخدر و متابولیت های آن در خون گرفته می شود
سوال شما حقوقی نیست بهتر است از ارگان مرتبط با آن پیگیری نمایید
سلام، آزمایش هایی که برای کارت سلامت گرفته می شود برای تخیص بیماریهای عفونی و واگیر دار و... است تا از سرایت به دیگران جلوگیری شود.