در صورت ورود خسارت ناشی از قصور یا تقصیر تعمیرکار، امکان طرح دعوای حقوقی و مطالبه خسارت وجود دارد. تشخیص نهایی با دادگاه است.
سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه به اتحادیه مراجعه کنید و سپس اگر مشکلی از این بابت وجوددداشته باشد پرونده ارسال میشه به ادارهدتعزیازت
بدوا از طریق مراجع غیر قضائی اصناف (اتحادیه ) تعزیرات ،،موضوع پیگیری شود در صورت عدم پاسخ طرح دعوا به استناد دلایل اثباتی
سلام در صورتی که تعمیرکار لوازم خانگی نتواند دستگاه را به درستی تعمیر کند و وضعیت آن را بدتر کند، میتوان از وی از طریق سازمان تعزیرات حکومتی شکایت و خسارت مطالبه کرد. مشتری میتواند با ارائه مدارک و شواهد مبنی بر تقصیر و کوتاهی تعمیرکار، درخواست جبران خسارت کند. همچنین بایست فاکتور تعمیر و همچنین مستندات وضعیت اولیه و ثانویه دستگاه به مرجع رسیدگیکننده ارائه بگردد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.