از طریق ارگان مربوط پیگیری شود
این که شاکی دارید مهم است ولی علت شکایت چه بوده است مهم تر است
باید با ریز تراکنشهای خود این مسأله را اثبات کنید
تکرار
سلام و درود وقت پرونده رفت دادگاه میتونن از خودتون دفاع کنین
به هر حال، شما میبایستی پروندهای که علیهتان تشکیل شده است را به هر نحوی که شده است مختومه کنید تا حسابهای بانکی شما، از حالت انسداد خارج بشوند.
با سلام از طریق مرجعی که اقدام به مسدودی حساب شما کرده می توانید موضوع را پیگیری کنید
سلام در سامانه ثنا ثبت نام کنید و منتظر ابلاغیه دادسرا باشید در هر صورت پولی که از کارت شاکی به حساب شما واریز شده باید برگردانید
منتظر پایان تحقیقات پلیس فتا و ارجاع پرونده به محاکم بمانید و از آن طریق با اثبات بی گناهی حساب خودتان را رفع توقیف نمایید . در غیر اینصورت به دادسرای محل مراجعه کنید .
سلام شما باید به مرجع توقیف کننده حساب مراجعه نمایید
درود بر شما.باید به دادگاه مراجعه و ثابت نمایید در این کلاهبرداری دخالتی نداشته اید.
به هرحال باید پرونده تعیین تکلیف شود و دفاعیات لازم را انجام دهید
پرینت خود را بگیرید و به پلیس فتا مراجعه کنید
من مغازهدار خواروبار هستم و از کارتخوان برای دریافت وجه استفاده میکنم. چند روز پیش حسابی که کارتخوان به آن متصل است را مسدود کردند. وقتی به بانک مراجعه کردم، گفتند از قرچک تهران علیه من شکایتی ثبت شده. پلیس فتا محل گفت شخصی چند بار از مغازه من خرید کرده و حالا شکایت شده که در مجموع 80 میلیون تومان از او کلاهبرداری شده. در حالیکه تمام تراکنشهای من زیر یک میلیون تومان بوده. به نظر میرسد کلاهبردار اصلی فرد دیگری است و چون از کارت خود چند بار در مغازه من خرید کرده، حساب من را بستهاند. حالا برای رفع مسدودی حساب و روشنشدن موضوع چه اقدامی باید انجام دهم؟
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.