سامانه جامع روابط کار پیگیری فرمایید
سلام 1. تماس با شماره 1420: 2. مراجعه حضوری به شعبه تأمین اجتماعی: 3. ثبت درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری: 4. ثبت شکایت رسمی: در صورت عدم دریافت پاسخ، میتوانید شکایت خود را به صورت کتبی به دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهید یا از طریق سامانه sandogh.tamin.ir اقدام نمایید. در صورت ادامه تأخیر و عدم پاسخگویی، میتوانید با مشاوره حقوقی اقدام به طرح شکایت در دیوان عدالت اداری نمایید تا سازمان ملزم به رسیدگی و پاسخگویی شود.
پیشنهاد بر این میباشد که از طریق سامانه جامع روابط کار، وارد عمل بشوید تا رسیدگی لازم و تصمیم مقتضی، در این خصوص صادر بگردد.
مراجعه حضوری داشته باشید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.