با سلام و احترام، متاسفانه، طبق قوانین تامین اجتماعی، امکان خرید بیمه برای سنوات فعالیت به عنوان کارفرما و مدیر عامل در زمانی که هیچ سابقه بیمه ای نداشته اید، وجود ندارد. دلیل این امر این است که در زمان فعالیت به عنوان کارفرما، شما می بایست خودتان نسبت به پرداخت حق بیمه خود (به عنوان کارفرما و بیمه خویش فرما) اقدام می کردید. در واقع، مسئولیت پرداخت حق بیمه در این دوره بر عهده خود شما بوده است و اکنون که این مسئولیت انجام نشده، امکان خرید بیمه برای آن سنوات وجود ندارد. راهکارهایی که ممکن است بتوانید بررسی کنید: بررسی دقیق قوانین و مقررات: با این حال، توصیه می کنم برای اطمینان بیشتر، مجدداً با یک کارشناس بیمه تامین اجتماعی یا وکیل متخصص در این زمینه مشورت کنید. ممکن است تبصره یا قانونی وجود داشته باشد که در شرایط خاص، امکان ایجاد سابقه بیمه را فراهم کند (هرچند احتمال آن کم است). بیمه اختیاری: در حال حاضر، شما می توانید به صورت اختیاری (بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد) خود را بیمه کنید تا سابقه بیمه شما افزایش یابد و بتوانید در زمان بازنشستگی از مزایای آن بهره مند شوید. بررسی امکان استفاده از سابقه کارمندی: اگر در آینده به عنوان کارمند در شرکتی استخدام شوید و بیمه اجباری برای شما رد شود، می توانید سابقه کارمندی خود را به سابقه بیمه تان اضافه کنید.
با تمام مدارک مربوط به فعالیت بازرگانیتون (ثبت شرکت، کارت بازرگانی، اظهارنامه مالیاتی، مدارک ترخیص کالا و...) به واحد نامنویسی شعبه تامین اجتماعی محل سکونت یا شرکت مراجعه کنید و فرم درخواست بررسی سابقه بیمه کارفرما رو پر کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.