سلام به اداره ثبت اسناد مراجعه کنید و درخواست المثنی بدید. با سند المثنی میتونید انتقال سند رو انجام بدید.
سلام رویه به این شکل است که باید اصل سند حتما وجود داشته باشد
به اداره ثبت مراجعه کنید
اگر مالیات را پرداخت کردید این امکان وجود دارد
از طریق اداره ثبت اسناد املاک المثنی وصول کنید
بهتراست اگر سند را گم کرده اید به اداره ثبت مراجعه ورونوشت بگیرید
سلام در صورتی که در وکالتنامه امکان مراجعه به ثبت اسناد و اخذ سند المثنی ذکر شده است میتوانید با مراجعه به اداره ثبت اسناد محل وقوع ملک درخواست صدور سند المثنی نمایید .در غیر اینصورت با فروشنده صحبت کنید تا جهت اخذ سند المثنی به شما وکالت دیگری بدهند و اگر نپذیرفتن نیاز به ارائه دادخواست حقوقی است
از طریق اداره ثبت پیگیری کنید
سلام اصل سند لازم و ضروری میباشد. اگر سند در دو نسخه تهیه شده است و یا دارای کد رهگیری میباشد، برای بدست آوردن مجدد آن، از این طُرُق اقدام بفرمائید.
سلام شما می بایست درخواست مفقودی سند و صدور سند المثنی را نمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.