سلام در صورتی که در وکالتنامه امکان مراجعه به ثبت اسناد و اخذ سند المثنی ذکر شده است میتوانید با مراجعه به اداره ثبت اسناد محل وقوع ملک درخواست صدور سند المثنی نمایید .در غیر اینصورت با فروشنده صحبت کنید تا جهت اخذ سند المثنی به شما وکالت دیگری بدهند و اگر نپذیرفتن نیاز به ارائه دادخواست حقوقی است
به اداره ثبت مراجعه کنید
اگر مالیات را پرداخت کردید این امکان وجود دارد
سلام به اداره ثبت اسناد مراجعه کنید و درخواست المثنی بدید. با سند المثنی میتونید انتقال سند رو انجام بدید.
سلام شما می بایست درخواست مفقودی سند و صدور سند المثنی را نمایید
از طریق اداره ثبت پیگیری کنید
سلام رویه به این شکل است که باید اصل سند حتما وجود داشته باشد
از طریق اداره ثبت اسناد املاک المثنی وصول کنید
سلام اصل سند لازم و ضروری میباشد. اگر سند در دو نسخه تهیه شده است و یا دارای کد رهگیری میباشد، برای بدست آوردن مجدد آن، از این طُرُق اقدام بفرمائید.
بهتراست اگر سند را گم کرده اید به اداره ثبت مراجعه ورونوشت بگیرید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.