با درود پرسشگر ارجمند قابل اقدام و پیگیری است
به اگر چمدانتان آسیب دیده باشد، 7 روز وقت دارید تا از زمان تحویل چمدان، به ایرلاین مربوطه نامه بنویسید و یک کپی از فرم PIR را نیز همراه با آن برایشان بفرستید تا مسئله را بررسی کنند
سلام بله
بله قابل اقدام وپیگیری است
بله، شما میتوانید از شرکت هواپیمایی درخواست خسارت کنید و اگر مسئولیت نپذیرفت، از طریق مراجع قضایی شکایت کنید. مستندات مانند صورت جلسه و عکس آسیب میتواند در پیگیری شما کمک کند. در پروازهای بینالمللی، طبق کنوانسیون مونترال، شرکت هواپیمایی مسئول جبران خسارت است.
بلی از باب مسولیت مدنی
سلام و احترام امکان شکایت در مراجع قضایی یا شورای حل اختلاف وجود دارد. با ارائه صورتجلسه خرابی چمدان و مدارک پرواز، میتوانید فرودگاه یا شرکت هواپیمایی را مسئول بدانید. اگر فرودگاه مبدأ قبول نکند، از طریق دادگاه خسارتتان را پیگیری کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.