سلام و عرض ادب
اگر قرار است که به نام خانم باشد؛ کدملی ایشان را ثبت بفرمایید چون شما به استناد وکالتنامه، درواقع وکیل فروشنده در انتقال آن خودرو به هر خریداری ولو به خود میباشید اما از نظر حقوقی؛ جهت جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از پشیمانی و غیره که ممکن است بعدها در زندگی زناشویی حادث گردد، اگر تمام پول ماشین را شخصاً پرداخت نموده اید؛ توصیه میکنم ابتدا پلاک و برگ سبز را به نام خودتان بگیرید و سپس از نام خودتان به نام همسرتان منتقل کنید.