فروشندهای که کالای معیوب را ارسال کرده باید مسئولیتپذیری این موضوع را نشان دهد. بر اساس «قانون مدنی» و مقررات «حمایت از حقوق مصرفکنندگان»، در صورت فروش کالای معیوب، فروشنده موظف به تعویض کالا یا برگشت وجه است. اگر فروشنده از انجام تعهدات خود امتناع کند، شخص میتواند از طریق مراجع قضائی (دادگاهها و شورای حل اختلاف) حق خود را مطالبه کند.
سوال شما دیروز پاسخ داده شد
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.