,, بهتر است موضوع را از طریق کارگزینی ارگان مربوطه و یا سازمان تامین اجتماعی با تماس گویا پیگیری کنید 1420
برای پیگیری و دریافت پاسخ دقیق، پیشنهاد میکنم مراحل زیر را انجام دهید: 1. مراجعه به شعبه تأمین اجتماعی محل پرونده بازنشستگی: با همراه داشتن مدارک شناسایی، کارت بازنشستگی و مدارک پرداخت حق بیمه، به شعبهای که پرونده بازنشستگی شما در آن قرار دارد، مراجعه کنید. کارشناسان شعبه میتوانند جزئیات فرمول محاسبه حقوق شما را بررسی کنند و توضیحات لازم را ارائه دهند. 2. ثبت شکایت در سامانه 1420: در صورتی که پاسخ شعبه قانعکننده نبود، میتوانید با تماس با شماره 1420 (سامانه مشاوره و شکایات سازمان تأمین اجتماعی) مشکل خود را مطرح کنید یا از طریق سامانه آنلاین سازمان تأمین اجتماعی شکایت خود را ثبت نمایید. 3. مراجعه به دیوان عدالت اداری: اگر مشکل شما از طریق شعبه و سامانه شکایات حل نشد و همچنان معتقدید که حقوق شما مطابق با قوانین و سوابق پرداختی محاسبه نشده است، میتوانید به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید و شکایت خود را ثبت نمایید. برای این کار بهتر است مدارک کامل و مستندات خود را همراه داشته باشید
با سلام از سازمان تامین اجتماعی پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.