به سامانه شکایات بانک مرکزی به آدرس https://crm.cbi.ir/ مراجعه کنید
از بانک پیگیری کنید
با سلام از طریق بانک پیگیری نمایید
بانک مربوطه استعلام کنید
تحمل باید بکنید
سوال خارج از تخصص است
با سلام از طریق سرپرستی بانک موضوع را پیگیری کنید یا اینکه از طریق بانک مرکزی موضوع را پیگیری کنید
سلام این امر را بایستی از طریق بانک مرکزی پیگیری بفرمائید.
سلام، وقت بخیر باید منتظر بمانید مشکل درتخصیص اعتبار است.
باسلام کاربرگرامی متاسفانه برای اشخاص عادی رویه همین است ، تحمل کنید.
باسلام از مدیر بانک پیگیر نشد از طریق حقوقی اداره کل پیگیر شوید
درود اگر بانک به تعهدات خود عمل نکرد و مشکل حل نشد، میتوانید به نهادهای نظارتی مربوط به بانکها مراجعه کنید و شکایت خود را ثبت کنید. این نهادها میتوانند به شما در پیگیری حقوقتان کمک کنند.
به بازرسی مراجعه کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.