درود اگر بانک به تعهدات خود عمل نکرد و مشکل حل نشد، میتوانید به نهادهای نظارتی مربوط به بانکها مراجعه کنید و شکایت خود را ثبت کنید. این نهادها میتوانند به شما در پیگیری حقوقتان کمک کنند.
به بازرسی مراجعه کنید
با سلام از طریق بانک پیگیری نمایید
سلام این امر را بایستی از طریق بانک مرکزی پیگیری بفرمائید.
بانک مربوطه استعلام کنید
با سلام از طریق سرپرستی بانک موضوع را پیگیری کنید یا اینکه از طریق بانک مرکزی موضوع را پیگیری کنید
باسلام از مدیر بانک پیگیر نشد از طریق حقوقی اداره کل پیگیر شوید
تحمل باید بکنید
از بانک پیگیری کنید
سلام، وقت بخیر باید منتظر بمانید مشکل درتخصیص اعتبار است.
باسلام کاربرگرامی متاسفانه برای اشخاص عادی رویه همین است ، تحمل کنید.
سوال خارج از تخصص است
به سامانه شکایات بانک مرکزی به آدرس https://crm.cbi.ir/ مراجعه کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.