با توجه به شفاف نبودن موضوع برای بنده و وجود یکسری ابهامات صرفا برخی از اطلاعات کلی را ارائه می دهم که ممکن است مفید باشددرصورت نیاز تماس گرفته و وقت مشاوره بگیرید.
در ایران، روابط بین کارمند و کارفرما توسط قانون کار و سایر قوانین و مقررات مربوطه اداره می شود. قانون کار حداقل حقوق و مزایای کارگران، از جمله دستمزد، ساعات کار، مرخصی و شرایط ایمنی را تعیین می کند.
همچنین مقرراتی را برای خاتمه کار، اخراج و حل و فصل اختلافات ایجاد می کند.
مهم است که مفاد قرارداد تان را به دقت بررسی کنم .
همچنین مهم است که از حقوق خود به عنوان کارگر آگاه باشید و در صورت نقض آنها اقدام کنید.