مشاوره حقوقی رایگان - عدم پرداخت مزایا

بنده در یک شرکت نیمه دولتی شاغل هستم برابر مصوبه هیئت مدیره به تمامی کارگران شرکت مبلغی معادل 20 ساعت اضافه کار از سال 90 پرداخت شده است. به اشتباه این مبلغ به تعداد معدودی از کارگران پرداخت نشده است. آیا این مبلغ در حین خدمت یا بعداز ترک کار و در زمان بازنشستگی قابل پیگیری و طرح شکایت از کارفرما می باشد؟

پاسخ ها :


عدم پرداخت مزایای کارگر مزایای کارگر کارگر کارفرما

سوالات مرتبط

وزارت کار
با سلام بنده در کارگاهی کار میکنم از سال 97 کار میکنم تا الان نه بیمه کرده نه مزایا امسال میخواد قرارداد امضا کند از سال جدید 99 حقوق را دستی پرداخت میکند بنده را راهنمایی کنید مرخصی در سال 10روز ساعت...
مزایای کارگری
باسلام و احترام اینجانب نیروی خدمات بیمارستان در اسفند 1400 تبدیل وضعیت ایثارگران به رسمی و حکم متصدی خدمات عمومی شده ام و از تاریخ یادشده از مزایای کارگری مثل عیدی ،سختی کار و ... که برای نیروهای شرک...
شکایت از کارفرما
سلام من نزدیک به پنج سال سابقه کار دارم و از کارفرما شکایت کردم و با توجه با اینکه مزایای دو سال اخر رو قراره پرداخت کنن برای این دوسال برگه هایی که ماقبلا سفید امضا بهشون میدادیم کامل کردن و گفتن به ...
اخراج از کار
سلام بنده مدت 5سال در مرکز درمانی مشغول بکار بودم فقط 1سال بیمه برای من ردشده واینکه خودم پرداخت میکنم یعنی ب اسم مرکزولی هزینش رو خودم دادم پایان سال جاری کارفرما ازمن دستخط گرفت ک کل حقوق رو گرفتم ب...
بازگشت به کار
با سلام و عرض خسته نباشید بنده 16سالمه حدود 3ماه در رستورانی مشغول به کار بودم از قوانین کار اطلاعی نداشتم و کارفرما منو بیمه نکرد بود به علت شیفت های زیاد و کار سنگینی که داشتم دچار فشارخون بالا شدم ...