مشاوره حقوقی رایگان - عدم پرداخت مزایا

بنده در یک شرکت نیمه دولتی شاغل هستم برابر مصوبه هیئت مدیره به تمامی کارگران شرکت مبلغی معادل 20 ساعت اضافه کار از سال 90 پرداخت شده است. به اشتباه این مبلغ به تعداد معدودی از کارگران پرداخت نشده است. آیا این مبلغ در حین خدمت یا بعداز ترک کار و در زمان بازنشستگی قابل پیگیری و طرح شکایت از کارفرما می باشد؟

پاسخ ها:

عدم پرداخت مزایای کارگر مزایای کارگر کارگر کارفرما

سوالات مرتبط

عدم پرداخت بن کارگری
با سلام اینجانب مدت 15 سال است که در یک شرکت کار می کنم و ابتدا قرارداد سالانه می بستن باهامون ولی از اوایل امسال ،شرکت با ما ابتدا قرار داد سه ماهه بست و بن کارگری سه ماهه اول را پرداخت نمود ولی بع...
تعهد محضری کارگری قبل از دریافت وجوه مالی
ازمن تعهد محضری گرفته شده وامضا دادم که تمام حق وحقوق پرداخت شده درصورتی که درواقعیت هیچ پرداختی صورت نگرفته و هیچ سندمالی وحسابداری وجود ندارد که من مبلغی بجز حقوق ماهانه دریافت کردم رای اداره کار چی...
مطالبه مزایای قطع شده توسط کارفرما
سلام خدمت کارشناس محترم. کارفرما بعد از پرداخت حدود یک سال هزینه شام اقدام به قطع این مبلغ نمود. آیا کارفرما حق این کار را دارد. در غیر این صورت هنگام تسویه حساب این مبالغ قابل مطالبه ازطریق اداره کا...
وزارت کار
با سلام بنده در کارگاهی کار میکنم از سال 97 کار میکنم تا الان نه بیمه کرده نه مزایا امسال میخواد قرارداد امضا کند از سال جدید 99 حقوق را دستی پرداخت میکند بنده را راهنمایی کنید مرخصی در سال 10روز ساعت...
مزایای کارگری
باسلام و احترام اینجانب نیروی خدمات بیمارستان در اسفند 1400 تبدیل وضعیت ایثارگران به رسمی و حکم متصدی خدمات عمومی شده ام و از تاریخ یادشده از مزایای کارگری مثل عیدی ،سختی کار و ... که برای نیروهای شرک...