درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی سخت و زيان اور

سلام خسته نباشید من سال1399 درخواست بازنشستگی کردم که تا سال 1399سخت و زیان آور شد فقط سال 1399 چون به عنوان سرشیفت بودم سختی نخوردم وگفتند که شما 20 سال سابقه سخت ندارید که من روی سرشیف اعتراض گذاشتم گفتن وقتش گذشته و شما دو سال از رای صادره بگذرد بعد درخواست مجدد بدهید امسال درخواست دادم و سرشیفتی سخت و زیان آور خورد اما بیمه می‌گوید بر طبق دادنامه .... مورخه1393/4/23 شما از تاریخ رای صادره شده سال 1402 به بعد سختی می‌خورید و قبل آن تعلق نمی‌گیرد آیا این قانون اینجوریه یا نه

پاسخ ها

از شعبه درخواست رفع ابهام نماييد

سوالات مرتبط

بازنشستگی سخت و زيان اور
سلام خسته نباشید من سال1399 درخواست بازنشستگی کردم که تا سال 1399سخت و زیان آور شد فقط سال 1399 چون به عنوان سرشیفت بودم سختی نخوردم وگفتند که شما 20 سال سابقه سخت ندارید که من روی سرشیف اعتراض گذاشت...