مشاوره حقوقی رایگان - مزایای بازنشستگی

مستند قانونی مبنی بر پرداخت مزایا در زمان بازنشستگی به عهده سازمان و دستگاه اجرایی (که ردیف بودجه ندارند ) چیست؟

پاسخ ها:


با درود به ارگان مربوطه مراجعه کنید

20:12:08   1402/10/6

نیاز به بررسی و توضیحات دارد

11:20:19   1402/10/26

باسلام از طریق ارگان مربوطه پیگیری نمایید

11:24:45   1402/10/26
مزایای بازنشستگی بازنشستگی

سوالات مرتبط

بازنشستگی
سلام 53 سالم هست و 30 سال و 4 ماه سابقه بیمه دارم با خودم گفتم چند ماه بیشتر کار کنم تا افزایش حقوق سال 1403 به من تعلق بگیرد با با افزایش پرداخت سال جدید، بتونم از مزایای افزایش حق بیمه بازنشستگی است...
استعفا از آموزش و پرورش با 21 سال سابقه در سال 1382
سلام اینجانب با داشتن 21 سال و 3 ماه سابقه رسمی در آموزش و پرورش در سال 1382 استعفا داده ام و حتی باز خرید نشده یا کسورات صندوق بازنشستگی رو هم نگرفته ام آیا میتوانم با واریز مابقی بازنشستگی از مزایای...
مستمری و بازنشستگی
باسلام آیا کسی که به دلیل بیماری زودتر از موعد به دلیل از کارافتادگی بازنشسته شده به نوعی بازنشسته است؟ یعنی میتواند از مزایای بازنشستگی شرکت ها استفاده کند...
چگونگی افزایش حقوق و مزایای بازنشستگی
با سلام و عرض ادب احتراما میخواستم بدانم درصدافزایش حقوق بازنشستگان غیر از مبلغ مستمری آیا شامل مزایای دیگر نیزمیشود و اگر بله دقیقا کدام مزایا را شامل میگردد؟...
غیبت سربازی
با سلام ایا کسی که سربازی نرفته میتواند از طریق واریز حق بیمه مشاغل ازاد از مزایای بازنشستگی بهره مند شود ممنون...