جناب به حالت اولیه یعنی من ماشین رو از دست میدم؟ من ماشین رو قانونی خریدم و تمام پول رو هم به قیمت روز پرداخت کردم و اطلاعی از بدهی های گذشته نداشتم چون من از شخصی خریداری کردم که پلاک و برگ سبز خودرو به اسمشون بود.
خب این فروشنده اول باید زمانی اقساط پرداخت نمیشد شکایت میکرد تا جلوی تعویض پلاک های بعدش رو بگیره نه اینکه بعد از حدود 1 سال اقدام به شکایت کنه.